Tijdnood en zenuwen

6 juli 2015 - Waddinxveen, Nederland

De afgelopen dagen, eigenlijk weken, zijn voorbij gevlogen. Na mijn examens ben ik naar Rome geweest en daarna heb ik vier en een halve week fulltime gewerkt; op kantoor! Eerst leek het me echt vreselijk, heel de dag achter een computer zitten met nette, saaie mensen. Maar ik kan het eigenlijk iedereen aanraden! (Als je op de goede afdeling terecht komt tenminste). Ik had onwijs leuke en grappige collega's die nog eens mijn leeftijd waren ook en het werk was prima te doen. Mooi geld verdienen dus! Na het werk zijn de dagen eigenlijk nog sneller gegaan dan ze eerst gingen. Gisteren de hele dag gedanst in Tilburg op Parkbeats Festival en vandaag een dagje ontspannen. Die ontspanning duurde helaas niet voor lang want toen ik thuis kwam ben ik meteen weer foto's gaan bewerken en dat gaat nog wel een paar uurtjes duren. Je moet wat over hebben voor je hobby... Ohja, ik heb naast deze shoot nóg een shoot liggen die ik eigenlijk af wil hebben. Nachtwerk?
Ondertussen moet ik nog dingen opzoeken voor in Portugal, morgen naar stal, boeken inleveren en mijn tas inpakken en 18.30 ga ik al richting Eindhoven zodat ik woensdag vanuit mijn nicht door kan naar het vliegveld. Ik zie bijna door de bomen het bos niet meer en daar komt ook nog eens bij dat ik stiekem, héél stiekem, best een beetje zenuwachtig aan het worden ben voor mijn reis/avontuur. Ook al weet ik dat ik het waarschijnlijk onwijs leuk ga hebben, het is allemaal toch wel een beetje spannend. Ondanks dat kan ik echt, echt, écht niet wachten hoor!

Slaaplekker alvast lieve mensen, ik ga nog eventjes door met foto's bewerken, dingen opzoeken en me druk maken om niets :).