Snurkers, hele harde snurkers

8 juli 2015 - Porto, Portugal

Even een snelle upload vanuit mijn hoge, warme stapelbed.
Wat een gezellig avondje. Heerlijk gezeten op het dakterras met een prachtig uitzicht. Ik heb een vrouw ontmoet die heel de wereld aan het rondreizen is, super tof. Daarnaast zijn mijn kamergenoten heel gezellig, een paar gasten uit Liverpool als ik het goed heb onthouden. Heb me dood gelachen om ze, maar nu is het toch wel even wat minder om te lachen... Degene onder mij snurkt namelijk nog harder dan een cirkelzaag en ik word, jawel, op mijn eerste nacht al, echt gillend gek. Misschien moet ik mijn kussen maar over zijn hoofd doen in plaats van over die van mezelf, het komt er namelijk net zo hard doorheen.

Well, slaap lekker iedereen, iets wat voor mij de komende nachten niet héél makkelijk zal worden. Ik zal het maar zien als een zelfbeheersingscursus met weinig slaap.
Gelukkig ga ik morgen het prachtige Porto verkennen dus daar kan ik over (dag)dromen de tijd dat ik wakker lig.

Slaaplekker!

1. Manuela Smit:
    9 juli 2015
    Misschien moet je oordoppen kopen, of een bed in een andere kamer vragen . Veel plezier in het zonnige porto. Hier regent het nu☔.
  2. Kim:
    9 juli 2015
    Oei ja.. oordoppen zijn onmisbaar in zgn 'dorms'. Gauw een paar fixen (grote hostels verkopen ze vaak zelf ;-)) enjoy the benefits of the hostal way of life ;-)