Day of arrival

8 juli 2015 - Porto, Portugal

Daar zat ik dan, in mijn eentje op het vliegveld. Het voelde toch wel raar, de laatste keer dat ik alleen vloog was naar Griekenland, maar toen wist ik dat ik vol liefde ontvangen zou worden door mijn toenmalige vriend. Dat was deze keer toch wel wat anders.
Met boarden zag ik dat ik een priority boardingpass had, waardoor ik in een mini rij moest wachten en als één van de eerste in het vliegtuig zat. Toch wel leuk zulke kleine dingetjes. Eenmaal in het vliegtuig bedacht ik me dat het flesje water en de grote koffie niet heel slim waren, aangezien ik alweer moest plassen toen ik het vliegtuig in stapte. Als schijterd die ik ben vond ik het te lullig om na twee minuten zitten al te vragen; joh, mag ik er even langs?! Dus heb ik maar heel aardig een uur gewacht. Verder ging de reis echt helemaal prima, niks te klagen gehad. De koffie en thee was zelfs maar 30 cent maar die heb ik maar even gelaten voor wat het was.

Toen op naar mijn hostel. Gelukkig super makkelijk te vinden en echt de aardigste mensen daar! Meteen de leukste plekjes te horen gekregen en het hele (grote) hostel te zien gekregen. Het Engels praten moet wel echt even een beetje wennen, de makkelijkste dingen weet ik af en toe niet te vinden. Het is sowieso allemaal nog een beetje wennen, het is ook best spannend, op iedereen afstappen en dat soort dingen terwijl ik daar normaal voor terug zou deinzen 9 van de 10 keer. Nu al mezelf aan het tegenkomen en drempeltjes over, maar dat is eigenlijk alleen maar logisch op zo een toch best wel spannende eerste dag. Porto is wel echt prachtig van wat ik even snel heb kunnen zien bij een wandelingetje net, dus ik kan niet wachten alles te bekijken en met mijn camera op pad te gaan.

Nu toch maar eventjes koken ondanks dat er niemand in de keuken is en het een beetje raar voelt alleen daar aan een tafeltje te gaan zitten, hihi.

Let the adventure begin, op naar hele mooie en gezellige daagjes hier in Porto!